کنسول دستی ROG Ally X ایسوس رونمایی شد + ویژگی‌ها و مشخصات سلب امتیاز سیم‌کارت به علت بدهی ممنوع شد آپدیت تازه تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آیفون 5s به فهرست گوشی‌های منسوخ‌ اپل اضافه شد آیا سایت سازمان حج و زیارت هک شده است؟ + جزئیات انتصاب علی حکیم‌ جوادی به ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو در خارج از آمریکا مشخص شد جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟
سرخط خبرها

مشکلی عجیب در نمایشگرهای گلکسی s24 سامسونگ + عکس

  • کد خبر: ۲۱۰۵۸۷
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
مشکلی عجیب در نمایشگرهای گلکسی s24 سامسونگ + عکس
برخی کاربران گلکسی S۲۴ اولترا از ظاهرشدن یک خط سبزرنگ روی پیکسل‌های نمایشگر خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز - برخی کاربران در ردیت عکس‌هایی از گلکسی S۲۴ اولترا منتشر کرده‌اند که روی نمایشگر آن یک خط سبز عمودی ظاهر شده است. به‌نظر می‌رسد که تنها کاربران آمریکایی این مشکل را گزارش داده‌اند. یکی از کاربران گفته است که وقتی این گوشی را از روی میز برداشت، یک خط سبز به‌طور ناگهانی ظاهر شد. او می‌گوید این گوشی ضربه‌ای نخورده یا داغ نشده بود.

کاربر دیگری نیز گفته است که این مشکل شش روز پس از استفاده از گلکسی S۲۴ اولترا پدید آمد. در این مورد، نه تنها یک خط سبز عمودی، بلکه حتی یک خط سفید افقی نیز ظاهر شده است.

مشکلی عجیب در نمایشگرهای گلکسی s24 سامسونگ + عکس

سامسونگ هنوز بیانیه‌ای درباره این مشکل منتشر نکرده. در چند وقت اخیر، کاربران زیادی از مشکلات نمایشگر این گوشی شکایت داشته‌اند و چنین مسائلی برای شرکتی که خود سازنده صفحه‌نمایش است، چندان مطلوب نیست.

از آنجایی که سامسونگ خود تولید‌کننده صفحه‌نمایش‌هاست، بروز چنین مسائلی معمولاً بازخورد‌های گسترده‌ای در رسانه‌ها پیدا می‌کند. مدتی پیش، کاربران از رنگ نمایشگر در مقایسه با گوشی‌های قبلی گلکسی شکایت داشتند؛ البته سامسونگ این مورد را رد کرده است و می‌گوید برای طبیعی‌ترکردن رنگ‌ها عمداً حالت Vivid را تغییر داده است.

مشکلی عجیب در نمایشگرهای گلکسی s24 سامسونگ + عکس

بروز چنین ایرادی، درحالی‌که تنها اندکی از عرضه این گوشی می‌گذرد، مخصوصاً برای کاربرانی که فقط چند روز آن را خریده‌اند، باعث نارضایتی شده است. به‌نظر می‌رسد که حتی اگر تنظیمات گوشی را به حالت کارخانه برگردانید، این مشکل برطرف نمی‌شود و احتمالاً با یک ایراد سخت‌افزاری مواجه باشیم. البته هنوز مشخص نیست این مشکل چقدر همه‌گیر باشد و باید منتظر بیانیه‌ای از سوی این شرکت کره‌ای باشیم.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->